søndag

Jeg havde dårlig mave.
her i fredags altså.
der hvor jeg skulle have været ham der den sjove.

det fungere ligesom ikke med dårlig mave

jeg har mistet lysten til dig.

måske har det hele tiden bare været indbildning.

jeg vil ikke engang diskutere det.
DET ER SOM DET ER.


men det er ikke fordi det hjælper på noget.

Jeg ville bare undskylde min opførsel.
det var bare en form for kådhed der sprang op i mig.
det var ikke min mening.
slet ikke.
jeg skider næsten aldrig på hovedbanen
men når jeg endelig ved sjældne lejligheder gør det.
så for den også alt hvad mine indvolde kan præstere.
ha.

så.
så. nu sker der noget.

svedige kvinder med vådt slasket hår.

de er sikkert lige kommet ind fra en cykeltur i regnvejr.

de har aldrig sagt mig noget.
eller rettere de virker faktisk lidt frastødende på mig.

jeg er ikke sikker på om det er godt eller dårligt.
altså det hele.
det er som om ingen rigtig aner hvad de har gang.

jeg forestiller mig en jagt scene i københavn.
Det må være den ultimative orgasme, at slå et andet menneske ihjel.

som om de ikke har lyst til at deltage.
ja altså være med.
alle træder på jorden som om den er lavet af glas.

hvor kommer vi hen på den måde?

...ja spørg ikke mig.