torsdag

trekantede lofter, med en anelse skygge drysset paa

\


Baer mig baer mig baer mig
dybere ned
kaere fortorv ned i kloakernes sunkne taager

Baer mig baer mig
baer baer baer
er sunde og saftige
suggerende ind i det naeste u!r!trolige
som blommer
det er roedt koed koed klaed dig huritgere paa som paastande passerende i pludselig pludren.

praek mig mere vanvid paa
pik pik praek
at pikke i jordens frosne doenninger fra
sorte huller af verdenshistorie. verdenshistorie. verdenshistorie. his dig op til huller
hulende havremarker. oede for foede. saa kan i laere det. vaesner.






kaem mig kaem mig kaem mig
dybere ind i de koedfulde haarsaekke der
sluger
slud
soelende
soender og
sammen
brydende med
brynjer af
bronzer
men ingen podier.
og ingen medaljer
og ingen musik
og ingen flag
og ingen fisse
men brynjer brynjer brynjer brynjer brynjer



dine haarsaekke er koedfyldte
dine oejenvipper haenger paa meget koed
der sidder saeler i
dine oejenvipper galer glemslen gammel mens mirakler moever sig ind under din hud
din hud paa oejnene der
febrilsk
flygter op i din hjernes kabinetter
saelerne galper. det ved du.




Imploder! for gudernes skyld. nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nej naade
konge naade
raader du over virksomme vulkaner
nej
saa smut
smid dig selv
i
glansbilleder
der kan sidde i smaa pigers boeger
som honning i peter plys' mundviger
som sukker i dine oejnes dirren
som kontrabasser uden staerke strenge, men med tynde regnbuer.



JA JA JA J AJ AJAJJA AJA SKAK MAASKE (?)
jeg kan spille
basun
ikke kriger
kun i himlen.

hahahahahahaha


te dig.




kan du
koge
kiggertsyn
klogt og
koldt ind til en
drik
der
dulmer
drengestreger og
dunkle
diodedroemmenaetter.

hjemloes i maanens lys loes. loes. loes.

mine haender fylder mig med mos og mug
der lever
i dine droemmes
droemme
-droemmeres
droemmetunger.



jeg kan vaerne allah n
jeg kan vaere alle guder og profeter
men kun paa fornavn
ellers mistes aanden aanden aanden.