fredag

Min kæreste er en bjørn

I morges drømte jeg, at min kæreste fortalte mig, at hun var en bjørn og at vi derfor ikke kunne være sammen længere.
Hun jagtede mig rundt i Københavns gader.
Jeg tror nok blandt andet Christianshavn.
Da jeg kom tilbage til min lejlighed i drømmen, var der en rude der var smadret og dækket til med sorte plastiksække gaffa-tape.
Det var meget uhyggeligt, og jeg var fortvivlet.

Da jeg vågnede lå min kæreste i mine arme, og jeg krammede hende meget hårdt og længe fordi jeg var så lettet over, at hun ikke var en bjørn.

Jeg har læst på nettet om hvad det betyder når ens kæreste siger, at hun er en bjørn i en drøm. Det er ikke rigtig til at finde ud af.
Jeg tror det er noget med at der er en fare for, at noget i vores forhold går galt.
Jeg tror det har noget med mig at gøre.
Det er en fare der jagter mig, ligesom hun gjorde.
Eller måske rettere en fare jeg flygter fra.

Jeg flygter fra noget.
Det gør mig lidt bekymret.
Jeg må snakke med hende.
Jeg gør det på søndag, om morgenen.