tirsdag

det er ikke en poetik. = sammendrag.

mvh.




nu vil jeg gøre noget andet.
i dag gider jeg ikke.
i morgen gider jeg heller ikke eller måske gider jeg.
jeg er grøn eller rød eller sort eller lilla eller hvid.
jeg er muligvis en lille smule guddommelig. jeg tror måske mest jeg er
dødelig. domdødelig?
kedelig. kødelig.
i aften skal jeg bare spise og sove. måske tænke på dyr eller maskiner eller aber.
jeg ved godt jeg skriver desperat for desperate.
men ikke i aften. ikke nu i hvert fald.
jeg vil forholde mig afventende til natten og mågerne og beats'ne.


I aften tror jeg ikke jeg vil kigge nogen i øjnene. højest en fremmed.

min forsamling forkynder ro.
hiv sejlene ned.
tro ikke på jehova.
sov sødt neobeatnikkere i mine kroppes haver.
jeg håber i finder skygge for den bagende måne.