mandag

I

formen. fornem. og jeg hader dig. form. fuldendt i sit eget krampagtige væsen. i alles hjerner en buk. der kan,. nydes. skal skydes helt. i sænk som foråret og dernæst sommeren og dernæst. i morgen dræber jeg. en mand. en form. i morgen dræber en. mand en mand. i formen. form.fuldendt skriver. alle aviser. i over.morgen. i morges gabte jeg. gabte. jeg . jeg. jeg..... i morges trak jeg. mig selv. ud af sengen. i middag. i dag. det var middag. men det er op til. formen. foremn. morfen. fenmor. MORFORLOGI: KVÆL: SIKKERT: DRÆB: EN FORM: DRÆB: ET SKAB: SKAB: SLUG: SLUG: SLUG: SÆD: MÆLK: MEL. da hendes vulva kastede barnet på vrangen op. skar den sig. vulvaen. da vulvaen kastede en mærkbar forskel. op. på. land. krampede den og visnede. da den efter dette. forgav at være i live. og derfor kastede et bornholmer ur. for at latterliggøre os andre. selvfølgelig. følgeligt formet. skreg den af grin. da uret slog tyve minutter over 10 netop. som opkastningen. fandt sted. og lydens bølger behagede åbenbart de flænsede læber. hunden løb ind. med fråde om munden og. åd åd åd. det vrangvendte. barn. som vi alligevel alle. havde glemt. formeligt begærede vi dog alle. den skøre vulva. og gav os på skift. til at æde, kneppe og puste på den til. den trettende solnedgang var. kasted ud. og vi fejrede dette ved at. skære dybt med blankt stål. et spind af ar. aftegnede. sig. derfor i vulvaen. indeni og uden.på