tirsdag

Forsvarstale mod Kommunismen

Der er så mange mennesker som siger 2 ord: "Stefan" og "brok"... hvis der er noget jeg ikke gør så, er det at brokke mig.

Til Annie: jeg kan ikke lide din holdning, du minder mig meget om en Kommunist, med dine SF-holdninger. Du vil godt leve i et Danmark som giver lav støtte til studerende, hvilket vil medføre at færre og færre ikke har råd til at tage en uddannelse.. i hader nye ideer og i er en eller anden form for kommunister ( dette vil sige at i meget godt kan lide SF ), hvilket er meget dårligt.

Jeg er selv meget imod SF, fordi at de vil have at vi alle skal holde i hånd og løbe rundt om et bål, imens vi synger en midsommersang, være ligestillet og passe godt på vores ældre...

PS: alle jer SF, tag jer lige sammen engang, helle og stalin ( Villy ) er intet godt for Danmark.

Vh Stefan


(...uddrag af politisk debat på Facebook...)